به صفحه قوانین و مقررات وب سایت جعبه سبزخوش آمدید.

این وب سایت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که از میان تعداد متنوعی از کالاها/ خدمات که برای فروش از طریق وب سایت فهرست‌بندی شده‌اند به جستجو و خرید بپردازید.

 ضمن تشکر از انتخاب و اعتماد شما عزیزان، جهت جلوگیری از اجحاف و تضییع حقوق مشتری کلیه شروط مفادو قوانین « گلشن مارکت » براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. هرگونه به روز رسانی احتمالی قوانین مندرج در ذیل، در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

کاربر گرامی لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

Info@greenboxmarket.ir

 ورود کاربران به وب سایت جعبه سبزو ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وب سایت جعبه سبزاز سوی کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وب سایت جعبه سبزاقدام نماید. همچنین از آنجا که  جعبه سبزیک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات وب سایت جعبه سبزاستفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به وب سایت جعبه سبزایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که وب سایت جعبه سبزبه صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی)به درخواست شما پاسخ دهد.

توجه داشته باشید که 09399512826، تنها شماره‌ای است که وب سایت جعبه سبزاز طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان وب سایت گلشن مارکت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام جعبه سبزاست و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیل info@greenboxmarket.ir اطلاع دهید.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد  جعبه سبزبرای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه  جعبه سبزرا در پروفایل خود لغو کنند. همچنین ممکن است  جعبه سبزبرای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. ثبت سفارش در جعبه سبزدر تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد ولی امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات  از ساعت 9 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری میباشد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در وب سایت جعبه سبزبه وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند وب سایت جعبه سبزهمواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در وب سایت جعبه سبزبه پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وب سایت جعبه سبزمحفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.


سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند بین 3 تا 10 روز زمان خواهند برد تا به دست مشتری برسند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

وب سایت جعبه سبزمجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای وب سایت جعبه سبزمحفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

نمایندگی

تیم تحقیقاتی  جعبه سبزدر هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به ایمیل info@greenboxmarket.ir اطلاع دهید.

 روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت نمایند.

شرایط مرجوع کردن کالاها

امکان مرجوع نمودن کالاها در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجوددارد.

در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به خدمات مشتریان  از طریق شماره تلفن 09399512826 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش مشتریان جعبه سبزاطلاع داده شود. ایرادهای اعلام شده توسط مشتری بررسی و کنترل میشود. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مشتریان اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دفتر مرکزی عودت شود.

گلشن مارکت، اصالت تمامی کالاهای عرضه شده در سایت را با آنچه که در سایت ذکر شده است تائید مینمایند.

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به خدمات پس از فروش مشتریان جعبه سبزاز طریق شماره تماس 09399512826 اطلاع دهید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مشتریان جدا خودداری نمایید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

وب سایت جعبه سبزبه اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. وب سایت جعبه سبزمتعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت وب سایت جعبه سبز، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

دامنه « https://greenboxmarket.ir/ » به نام «فروشگاه آنلاین جعبه سبز» و همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وب سایت جعبه سبز، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط وب سایت جعبه سبزجزئی از اموال فروشگاه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وب سایت جعبه سبزاست و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای وب سایت جعبه سبزمحفوظ می‏‌دارد.